Чому інновації в компанії не «вистрілюють»
Результати інновацій залежать не від того, чим ви розпочнете, а від того, чим закінчите.
Як часто ви стикалися з тим, що компанія починає працювати з інноваціями, але результату немає? Наприклад, є операційна або виробнича потреба у більш сучасних інноваційних технологіях – але до впровадження інновації так і не доходить. Або співробітники мають цікаві ідеї, які можуть вивести бізнес на новий рівень, – але їх не чують. Можливо, таке траплялося і у вашій компанії?
«Батько» відкритих інновацій, професор Університету Каліфорнії Генрі Чесбро стверджує, що корінь проблеми – в тому, що компанії не проходять шлях інновацій до кінця. Вони занадто часто женуться за «блискітками і свистілками» – фокусуються на початкових стадіях та ігнорують інші частини процесу.
Щоб бути процвітаючою інноваційною компанією, недостатньо захоплюватися технологіями і хотіти їх впровадити у себе. Потрібно глибоко розуміти сутність шляху інновацій, налагодити роботу з інноваціями як системний бізнес-процес і постійно підтримувати його. Тоді від нових технологій дійсно буде вигода і вашій компанії, і вашим клієнтам та стейкхолдерам.
Потрібна культура, де будуть будь-які ідеї, навіть ідіотські. Ідіотизм та ідіотські ідеї – ось ціна можливості виявити генія.
Є й інший аспект – компанії часто не розуміють цінність ідей. Професор Стенфордського університету Білл Барнетт, переконує, що всі ідеї варті уваги й опрацювання, бо інноваційні ідеї настільки нові, що ніхто ще не знає, хороші вони чи ні, будуть вони успішними чи провальними. «Ніхто не хотів давати Google венчурний капітал, – каже професор. – На початку 90-х вважалося, що інтернет-пошук – це не бізнес, винахідники Google – психи, а їхня ідея – божевілля й дурниця. Але пройшло 2-3 роки, і Google став заробляти. І почалася ретроспективна раціоналізація, перетворення досвіду Google на case study. Усі зрозуміли, що це – вражаючий бізнес, якого ще не було в історії людства».
Завдання лідера інноваційного бізнесу полягає не в тому, щоб дивитися в майбутнє і намагатися вгадати, що буде далі, а спроєктувати у себе в компанії таку систему, розвинути таку культуру, яка сама зможе творити майбутнє, адже буде сприятливою для появи дійсно крутих інновацій.
Якщо бізнес ставить собі за мету перспективний і цілеспрямований розвиток шляхом інновацій, то ці два аспекти – системна робота з інноваціями та підтримка культури ідеації – мають бути реалізовані.
Саме це робить команда Reactor.ua.
Ми допоможемо вам налагодити дійсно продуктивний і системний бізнес-процес по роботі з інноваціями. Неважливо, чи був у вас попередній досвід впровадження інновацій, чи є цей напрям в корпоративній культурі та цінностях, чи маєте ви інноваційну стратегію та постачальників технологій. З нами ви зможете грамотно розпочати цей процес, а потім правильно підтримувати його, щоб ваша компанія закріпилася на лідерських позиціях у своїй галузі.
Напрями роботи з інноваціями
- проведення комплексного аналізу трендів та тенденцій у галузі, в якій працює компанія
- формалізація інноваційної адженди
- визначення можливостей для розвитку бізнесу за допомогою методології design thinking
- надання системної менторської підтримки з питань технологій та інновацій із залученням кращих експертів ринку
- пошук точок росту за допомогою методології design thinking
- скаутинг (пошук) технологічних команд у рамках запитів компанії
- рекрутинг кращих команд і формалізація інноваційного партнерства
- кастомізація обраного рішення і впровадження його в компанії
- організація та супровід проєктів внутрішніх корпоративних інновацій будь-якого обсягу і складності
- проведення освітніх семінарів та design thinking студій для працівників компанії
- фасилітація розробки інноваційних рішень працівниками компанії
- формалізаця рішень та організація демо-днів
- менторські інтенсиви для керівництва компанії, щоб ознайомити з основними підходами та допомогти зважено вибрати модель роботи з інноваціями
- design thinking студії для генерації інноваційних ідей та пошуку нових напрямів розвитку компанії
- освітні проєкти по темі інновацій для співробітників компанії
Ментори освітніх програм Reactor.ua – кращі експерти і практики у сфері корпоративних інновацій.
- промоція інноваційної діяльності компанії завдяки партнерству з незалежним бізнес-порталом Mind.ua
- участь в корпоративній освітній програмі Black Box завдяки партнерству з KMBS
- управління змінами як human side of change, включаючи попередню діагностику компанії щодо її готовності до змін, із залученням кращих сертифікованих професіоналів Change Management в Україні – мемберів ACMP Ukraine
Що потрібно знати перед початком роботи з інноваціями? Розповідають кращі ментори Reactor.ua
Звідки беруться інновації, що вони дають і як організувати роботу з інноваційними ідеями
Як компанії вибудувати роботу зі стейкхолдерами для успішного впровадження змін та їх прийняття
Ноу хау та перевірені на практиці «секретні інгредієнти»
Які умови потрібно виконати, щоб мати можливість використовувати в компанії системі AI
Основні етапи методології дизайн-мислення