image description

Корпоративні інновації

Всі напрями роботи з інноваціями для компаній і корпорацій. Відкриті інновації, внутрішні корпоративні інновації, інновації через розробку стратегічних ініціатив, освітні програми

Розробіть інноваційну адженду та дорожню карту з кращими менторами
Обирайте оптимальну модель роботи з інноваціями
Розвивайте культуру інновацій у вашій компанії
Впроваджуйте кращі технологічні рішення, адаптовані спеціально для вас
Працюйте з інноваціями легко і водночас системно!
Зв’язатися з нами

Чому інновації в компанії не «вистрілюють»

Результати інновацій залежать не від того, чим ви розпочнете, а від того, чим закінчите.

Генрі Чесбро

Як часто ви стикалися з тим, що компанія починає працювати з інноваціями, але результату немає? Наприклад, є операційна або виробнича потреба у більш сучасних інноваційних технологіях – але до впровадження інновації так і не доходить. Або співробітники мають цікаві ідеї, які можуть вивести бізнес на новий рівень, – але їх не чують. Можливо, таке траплялося і у вашій компанії?

«Батько» відкритих інновацій, професор Університету Каліфорнії Генрі Чесбро стверджує, що корінь проблеми – в тому, що компанії не проходять шлях інновацій до кінця. Вони занадто часто женуться за «блискітками і свистілками» – фокусуються на початкових стадіях та ігнорують інші частини процесу.

Щоб бути процвітаючою інноваційною компанією, недостатньо захоплюватися технологіями і хотіти їх впровадити у себе. Потрібно глибоко розуміти сутність шляху інновацій, налагодити роботу з інноваціями як системний бізнес-процес і постійно підтримувати його. Тоді від нових технологій дійсно буде вигода і вашій компанії, і вашим клієнтам та стейкхолдерам.

Потрібна культура, де будуть будь-які ідеї, навіть ідіотські. Ідіотизм та ідіотські ідеї – ось ціна можливості виявити генія.

Білл Барнетт

Є й інший аспект – компанії часто не розуміють цінність ідей. Професор Стенфордського університету Білл Барнетт, переконує, що всі ідеї варті уваги й опрацювання, бо інноваційні ідеї настільки нові, що ніхто ще не знає, хороші вони чи ні, будуть вони успішними чи провальними. «Ніхто не хотів давати Google венчурний капітал, – каже професор. – На початку 90-х вважалося, що інтернет-пошук – це не бізнес, винахідники Google – психи, а їхня ідея – божевілля й дурниця. Але пройшло 2-3 роки, і Google став заробляти. І почалася ретроспективна раціоналізація, перетворення досвіду Google на case study. Усі зрозуміли, що це – вражаючий бізнес, якого ще не було в історії людства».

Завдання лідера інноваційного бізнесу полягає не в тому, щоб дивитися в майбутнє і намагатися вгадати, що буде далі, а спроєктувати у себе в компанії таку систему, розвинути таку культуру, яка сама зможе творити майбутнє, адже буде сприятливою для появи дійсно крутих інновацій.

Якщо бізнес ставить собі за мету перспективний і цілеспрямований розвиток шляхом інновацій, то ці два аспекти – системна робота з інноваціями та підтримка культури ідеації – мають бути реалізовані.

Саме це робить команда Reactor.ua.

Ми допоможемо вам налагодити дійсно продуктивний і системний бізнес-процес по роботі з інноваціями. Неважливо, чи був у вас попередній досвід впровадження інновацій, чи є цей напрям в корпоративній культурі та цінностях, чи маєте ви інноваційну стратегію та постачальників технологій. З нами ви зможете грамотно розпочати цей процес, а потім правильно підтримувати його, щоб ваша компанія закріпилася на лідерських позиціях у своїй галузі.

Напрями роботи з інноваціями

Розробка інноваційної адженди
  • проведення комплексного аналізу трендів та тенденцій у галузі, в якій працює компанія
  • формалізація інноваційної адженди
  • визначення можливостей для розвитку бізнесу за допомогою методології design thinking
  • надання системної менторської підтримки з питань технологій та інновацій із залученням кращих експертів ринку
Відкриті інновації
  • пошук точок росту за допомогою методології design thinking
  • скаутинг (пошук) технологічних команд у рамках запитів компанії
  • рекрутинг кращих команд і формалізація інноваційного партнерства
  • кастомізація обраного рішення і впровадження його в компанії
Внутрішні корпоративні інновації
  • організація та супровід проєктів внутрішніх корпоративних інновацій будь-якого обсягу і складності
  • проведення освітніх семінарів та design thinking студій для працівників компанії
  • фасилітація розробки інноваційних рішень працівниками компанії
  • формалізаця рішень та організація демо-днів
Освітні програми
  • менторські інтенсиви для керівництва компанії, щоб ознайомити з основними підходами та допомогти зважено вибрати модель роботи з інноваціями
  • design thinking студії для генерації інноваційних ідей та пошуку нових напрямів розвитку компанії
  • освітні проєкти по темі інновацій для співробітників компанії
  • Ментори освітніх програм Reactor.ua – кращі експерти і практики у сфері корпоративних інновацій.

Додаткові можливості
  • промоція інноваційної діяльності компанії завдяки партнерству з незалежним бізнес-порталом Mind.ua
  • участь в корпоративній освітній програмі Black Box завдяки партнерству з KMBS
  • управління змінами як human side of change, включаючи попередню діагностику компанії щодо її готовності до змін, із залученням кращих сертифікованих професіоналів Change Management в Україні – мемберів ACMP Ukraine

Що потрібно знати перед початком роботи з інноваціями? Розповідають кращі ментори Reactor.ua

Що таке інновації?

Звідки беруться інновації, що вони дають і як організувати роботу з інноваційними ідеями

Управління змінами: Human side of change

Як компанії вибудувати роботу зі стейкхолдерами для успішного впровадження змін та їх прийняття

Корпоративне підприємництво

Ноу хау та перевірені на практиці «секретні інгредієнти»

Як компаніям створювати і впроваджувати інновації у сфері штучного інтелекту

Які умови потрібно виконати, щоб мати можливість використовувати в компанії системі AI

Дизайн-мислення: як розробити продукти, які дійсно змінюють світ на краще

Основні етапи методології дизайн-мислення

Зв’яжіться з нами!

  • Команда Reactor.ua готова зустрітися з вами і обговорити будь-які питання щодо інноваційної діяльності вашої компанії.
    Напишіть нам, і ми заплануємо зустріч у зручний для вас час.